Congratulations; marcbouviet63@hotmail.com You have won a trip to Disney/Orlando, Sponsored by Universal Studios! Sometime ago you signed up at one of our free offer giveaway sites. This email is to notify you that when you submitted the following information:*Personal details removed by the moderator You have won an all expense paid trip for two to Disney. Please update your information at the winner's site and we will promptly ship out your Disney tickets. Link to package
Thanks, Sue Madden
Travel Getaways, Inc.
![]()
Dernière modification par Ayoye ; 10/10/2013 à 13h08.
Congratulations; marcbouviet63@hotmail.com I am from South africa and I recently had your name as one of the subsidiaries from a local billionaire. This person has no other child and we need your information regarding money transfer. We can do that through your personnal bank account which you have to give us. Please give us your personnal identification number so we can access it without problems to transfer this shitload of money to you.
Thanks
answer please at:
iwillscruyu@gmail.com
Trop beau cet après-midi. Comme le truc sur lequel je m'esquinte depuis plusieurs jours sans répit a fini par débloquer, je décide de faite le boulot buissonnier et d'aller rouler un peu pour prendre un peu de recul (ça c'est le rationnel, mais le beau temps est la vraie raison). Sort vers Ayer's Cliff, vue superbe, bonnes jambes, le bonheur. Au retour, le cell qui sonne. J'arrête sur le bord du chemin pour répondre (jamais en conduisant! Je voudrais pas happer un automobiliste...) car ça pourrait être ma blonde qui veut finir un peu plus tôt pour qu'on aille rouler ensemble (un sport différent, mais aussi très agréable). Avec les lunettes et le reflet du soleil je ne peux lire l'afficheur et je ne veut pas qu'elle raccroche. Je réponds. Silence. Puis une voie aigüe, excitée et doucereuse: "Congatulations! You have just been selec...." Tabarnak!
![]()
Pouvez pas laisser le monde en paix! Il est passé où le savoir-vivre?